Fram över

Mornarna är fortfarande lite sisådär, kvällarna lika så. Men det känns bättre, mycket bättre. Vi har pratat om detta, om att det var bäst så.
 
Jag vet att detta var för det bästa, för ifall det inte hade blivit något mer hade jag nog blivit mer sårad än jag blev nu. Eller, sårad i detta läget var väl kanske inte rätt ord. Besviken kanske stämmer mer överrens med det jag känner.
 
Det är skönt att veta att det ändå inte berodde på mig, att jag vågade fråga om det var jag som gjort något. Men det var du som inte kunde ha något just nu, du som hade för mycket att tänka på. Du sa att "Vi får se fram över". Vad betyder fram över? Två veckor? En månad? Tre månader?
Vet inte om jag kan hålla kvar så länge för att sedan kunna gilla dig igen.
 
Men du var mysig, riktigt mysig. Kommer nog sakna att kunna pussa dig när vi träffas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0