Nytt och svårt

Ibland har jag ett självförtroende som är på topp, jag känner att "shit, vilken jävla brud jag är!!". Men denna känslan kan raseras så himla snabbt, när som helst och nästan utan vem som helst.
 
Jag tror jag blivit förälskad, i en kille som inte vet hur han vill ha det med något. Det är jävligt nytt för mig för oftast är det jag som inte vet vad jag vill.
Men hans ex är tydligen väldigt jobbig fortfarande mot honom och tjötar men då undrar man väl ifall han inte vill ha henne tillbaka. Men hade han nu velat det, varför skulle han va gullegull med mig och sådär? 
 
Förstår inte alls, förstår ingenting idag. Vet inte hur jag ska lösa det heller. Det blev skit igår, alltihop.. Vet inte ens om han vill prata med mig nu. Känns som han gick hem med någon annan bara för att ha nått att tänka på men han smsade med mig till typ halv 4, då borde han ju inte haft någon där, eller?
 
Mina vänner säger att jag ska skita i honom, för ingen vet vad han håller på med längre. Han pratar inte med dom på samma sätt som han gjorde förut heller. Dom säger att förut pratade dom om såna här saker med varandra men att han har varit väldigt stängd det senaste. Och det är synd, det hade vart skönt att få höra från några av våra gemensamma vänner att detta kommer bli skitbra, ni passar asbra ihop och att allt kommer lösa sig. Inte att jag ska skita i honom..
 
Den här dagen vaknade jag med ett humör jag inte vill ha, får väl se hur det är när jag går och lägger mig igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0